ördögpapír

Kis- és Nagyker

Segíthetünk? Elérhetőségeink:

Email: ordogpapir@ordogpapir.hu 06-30-443-9366

Hogyan írjunk hatékony webes marketing üzeneteket?

Egyszerű tippek, melyek segíthetnek növelni eladásainkat



A szöveges marketing üzenetek – ha jól fogalmazzuk meg azokat – a legegyszerűbb technikák közé tartoznak, amelyekkel növelhetjük eladásainkat. Lehet, hogy meglepő, de sokszor a jól megírt marketing szövegek jelenthetik a különbséget siker és kudarc között. A létrehozásukra vonatkozó számtalan fontos tudnivaló közül most kiemelünk néhányat.

Kezdjük a lényeggel!

A végén csattan az ostor – tartja a régi mondás. De hogy nem a webes marketing kommunikációban, az biztos! Az egyik legnagyobb hiba, amit elkövethetünk, hogy honlapunk látogatóira vagy elektronikus körlevelünk címzettjeire, mint olvasni szerető emberekre gondolunk. Jó, ha tudjuk: honlapunk látogatója, levelünk címzettje néhány másodperc alatt eldönti, van-e értelme tovább olvasni, kattintgatni honlapunkon, vagy a gyorsabb és jobb eredmény reményében továbbáll. Kezdjük tehát a lényeggel! A címnek és az esetleges alcímnek tartalmaznia kell azt az üzenetet, amely a látogatót kattintásra ösztönzi!

Ismerjük meg (potenciális) vevőnket!

Tudjuk meg, hogy mire vágyik, mi fogja további kattintásokra inspirálni. Ez legyen az első üzenet, amivel a látogató szembe találkozik a marketing üzenet megpillantásakor. Ismerjük meg problémáját, amire megoldást keres és mi legyünk az, aki a megoldást kínálja! Ebben nagy segítségünkre lehet a meglévő vásárlóinkkal folytatott beszélgetések elemzése, a tipikus vevőről egy jellemző kép kialakítása.


Legyen az üzenet világos, könnyen érthető!

Ne itt legyünk kreatívak, okosak, kerüljük a bonyolult körmondatokat! Azokat a kifejezéseket használjuk, amelyeket leendő vásárlóink is használnak, például akkor, amikor beírják a keresőbe a kívánt termék nevét. Jó példa erre az az Amerikában végzett kísérlet, melynek során az olcsó repülőjegyeket árusító utazási iroda háromféleképpen, „cost effective flights”, „low fare flights” és „cheap flights” szavakkal kínálta a termékét. Nos, bármennyire is választékos az első kettő megfogalmazás, az „olcsó repülőjegyek” kifejezésre több millió, a „kedvező díjtételű repülőjegyek” hirdetésre csak pár ezer, a „költséghatékony repülőjegyek” kifejezésre kereken 10 kattintás érkezett.

Írjunk úgy, mintha lusta emberek számára írnánk!

Egy-egy bekezdés legyen a lehető legrövidebb, de maximum 4 mondat és a mondatok is legyenek rövidek! Hagyjuk el a nem feltétlenül szükséges szavakat! Kerüljük el a fölösleges ismétléseket! Szólítsuk meg a látogatót!

A látogató honlapunk bármely oldalára érkezhet

Honlapunk bármely oldala lehet a belépő oldal látogatónk számára! A honlap nem egy könyv, amit az első fejezetnél kezdünk olvasni és fejezetenként haladunk tovább. A reménybeli vásárló nem feltétlenül a nyitóoldallal kezdi a szörfözést honlapunkon, ezért:

  • Minden egyes oldal legyen könnyen áttekinthető!
  • Bármely oldalra érkezve legyen világos a látogató számára, hogy milyen honlapra érkezett és az mivel foglalkozik!
  • Minden oldalon legyen valamilyen „Call To Action” (CTA), azaz felhívás cselekvésre. Ha már egyszer sikerült a látogatót honlapunkra csábítani, ne engedjük el úgy, hogy nem kér ajánlatot, nem regisztrál hírlevelünkre vagy ne tenne bármi más, számunkra előnyös lépést! És ha már itt tartunk, fontos, hogy a CTA gomb jól látható legyen, mert a látogató valószínűleg nem fog időt szánni a keresésére.

Gondoljunk a látványra!

Fontos a tartalom és a dizájn egysége. A jó dizájn támogatja, sőt felerősíti az üzenetet. Megfelelő képekkel, infógrafikákkal, esetleg videók beágyazásával lehet a marketing üzenet igazán hatásos és profi. Használjunk különböző betűméreteket. Gondoljunk azokra, akik először a nagybetűs sorokat olvassák el! Törjük meg a leírt sorok egyhangúságát! Éljünk bátran a kiemelés lehetőségével, azaz hívjuk fel a figyelmet a lényegre bold, nagy betűs vagy dőlt betűs írásmóddal, de akár sárga, vagy más színű háttér alkalmazásával. Ne használjunk hosszú címeket. Ehelyett alkalmazzuk inkább a cím + alcím megoldást. Ahol lehet, bekezdések helyett inkább szedjük pontokba a mondanivalónkat! És mindenek előtt: kerüljük el a zsúfoltságot! Növeljük az üresen hagyott területek arányát! Ez nem csak olvashatóbbá és áttekinthetőbbé teszi üzenetünket, de növelni fogja a bizalmat marketing üzenetünk és cégünk iránt.

Váltson webáruházra

több tízezer terméket forgalmazunk, melynek nagy része megtalálható üzleteinkben, a webáruházunkból 24-48 órán belüli szállítással teljesítjük a megrendeléseket, díjtalan szállítással

Webáruház

Tudta rólunk?

teljeskörű irodai és lakossági ellátást kínálunk, parkolási lehetőség az üzlet udvarában 300 m2-es térköves területen, valamint az üzlet előtti leálló sávban

Rólunk

Kapcsolat

4030 Debrecen, Monostorpályi u. 26.

Telefon: 06-52-530-266

Email: ordogpapir@ordogpapir.hu
Email: budapest@ordogpapir.hu

Elérhetőség